GulAkkaya Ah her anina sahit olmak cok guzel.Her guldugunde gozlerimin icine baktiginda kalbim eriyor ☺Eller bizimde hep agzimizda 🙈 ve bol bol isiriyor ellerini.Iki gundur de tukurmeyi ogrendi surekli yapiyor dil disarda tukuruyor😍birde bu kadar erken baslaniyormu.Cok heyacanli 😍 benim kizimda 4 ay 7 gunluk 5 gun sonra doktora gidecegim.2 aydir sadece mama ile besleniyor.Acaba bizede dermi merak ettim.