Kızlar oğlum 6 ay 9 günlük anne sütü alıyor ek gıdaya yavaştan başladık biz hic mama falan içmedik o yüzden bilğim de yok . KAŞIK MAMA falan görüyorum tariflerde ama illa almak lazım mı hanı bebek için yararlı olur öu aydınlatırsanız sevınırım . Sağlık ocagındaki hemside ne gerek var kaşık mamaya dedi ama bilemedim şimdi