Gizem9565 pek bir belirti yoktu canim iki gun öncesinde ara ara uykuda ve mamadan sonra gıcık tutar gibi öksürüyordu onu da tlfnda sordum doktora normal dedi sonra 3.gunun aksami ates bi anda yükseldi gece fitil verdik sabah oldu yine ateş çıkınca doktora götürdük bize şurup ve antibiyotik verdi geldik ilaçları kullandık bir türlü düşmedi yine gittik test yaptık crp 90 çıktı iştahı da kesilince artık doktor buna serum takmamız lazım dedi 3 tane serum taktılar iki günlükte iğne yazdı dün yine ara ara atesi yükseldi bugün sabahta yukseldi şurup verdim oglendea iğne olmaya gittik suan normal gibi atesi ama ara ara öksürük tutuyor yine bide ağlamaktan sesi değişmiş allah hiç kimsenin yavrusuna bunu yaşatmasin öyle zor ki üç gündür canımdan can gitti o halini görünce