Jrarya yatırmak istemiyrm bende artik kendisi yatsın istiyorum. Evimizi değiştirdik ve alışma evresinde büyük zorluk yaşadı o zaman güven duyması için almistim yanıma yaklaşık 2 aydır yanimda yatıyor. Dun gece ilk defa beşiğine koydum 2 ay sonrasında ve gecenin yarışında delirmiş gibi ağlayarak uyandi. Uyuttum tekrar bıraktım sabah 6da yanıma aldım fark ettirmeden. Uzun zaman sonra bende rahat ettim. Bu gece de aynı şekilde yapacağım. Bakalim ins alışacak. Sonuçta onlari yetiştiren biziz nasil alışırsa oyle gider diye düşünüyorum. Ins fazla zorlanmaz😉🤲 tesekkur ederim.