nursocum nötropenisi var bebeğimin ve çok düşük nötrofili sürekli enfeksiyon geçiriyo iyi bi doktor lazım artık sürekli değiştirdik mardindeyim orda gittik devlet hastanesinde çocuğun dahada enfeksiyon kaptı iyi bi profa hastane içinde özel randevu almam gerek