Gamzeado Canim ben bizimle masaya oturtuyorum. Yani biz kahvalti ederken, yemek yerken ona da yemek veriyorum. Oyle daha istahli yedigini fark ettim ve zorlamiyorum. Bazen çok az yiyor, yemekle oynuyor ama kendi haline birakiyorum. Bazen o kadar guzel yiyor ki benden fazla yedigini dusunuyorum 😂
Mutlaka elle alabilecek ve kendisi yiyebilecek bir sey koyuyorum onune. Bazen sadece oyle gida yiyor, haslanmis sebze, kofte, bebek ekmegi fln bazen corba, ya da başka yemek yapiyorum arada o yerken kasikla veriyorum. Yogurt da ben veriyorum. Yavas yavas kasikla yogurt yemesi de ogretiyorum. Dolu kasigini onune koyup ona birakiyorum. Bazen o kasik agzi bulana kadar yogurt coktan yerde ya da baska bir yerde oluyor, bazen folu kasik agzina goturmeyi basariyor. Hata bazen ellindeki sebze, kofte bize uzatiyor biz de yaklasip yiyomus gibi yapiyoruz. Bence cok zorlamayin, zorladiginiz icin yemiyordur. Ben mutfakta hali kaldirdim, nasil olsa yaz da geldi. Oyle dusenleri toplayip fayans siliyorum sadece. Bir de kendisi yedigi için ben de yiyebiliyorum sicak yemek 😊 hata gosyeriyorum nasil kasik tutup agzima goturdugumu, yemek saati eglenceye ceviriyoruz. Yemedigi zamanda uzulsem, sinirlensem de ona gostermiyorum.