4 aylık bebeğim var ve gündüz uykularina aşırı direniyor. Gün içinde maksimum uyursa iki saat uyuyor aksam 8 e kadar. Geceleri kendi başına uyuyor aslında kendi öğrendi uyumayı ama gündüz destek istiyor bende hafif sallayıp mayistiriyorum sonra maksimum iki saat uyuyor. Üçüncü uykuyu hiç yapmıyor. Zorlayınca ağlıyor. Ne yapmalıyım? Memede uyuyunca uyuyor ama alistirinca kucaktan hiç indiremiyorum gecede aynı. Sizce gündüz zorlamalimiyim?