Kızım 17 aylık bugün üçüncü kez kötü kokulu ishal şeklinde kaka yapıyor. Eşim işten geliyor haber verdim ama çok endişeliyim kötü bişey varsa diye . Ben hiç rahat bir anne değilim şu an kalbim yerinden çıkacak uçup goturesim var hastahaneye bir saati bulur eşimin gelmesi de . Kızım şu an uyudu. Gün içinde ateş huysuzluk vs yok sadece üçüncü kakası çok fazla sulu ve kokulu geldi birazda karın ağrısı var gibi yaparken huysuzlandi.