SMO iyi günler sütümü sağıp vermek istiyorum biberon ile rahat oluyor ama alınmasından korkuyorm başka nasıl verebilirim
Dilaraciftci1 SMO avent biberon kullanmalısınız brn hem emzirip hem o biberonla verdim asla red bile yaşamadım
Gozde123 SMO canim hicbi biberon anne memesini tutmaz illa vermek istiyirsan alistirma bardagiyka ver wee nin yumusak küt uçlu facebbokta emzirme akademisi var o gruba uye ol hersey var orda bu mrkanin alistirma bardaginu oneriyor danışmanlar
Gozde123 SMO baskalarinin bebegi her ikisini idare etsede senin bebegin meme reddi yapabilir bunu unutma her bebek ayni değildir ve sütünden bebegini mahrum birakma
Dilaraciftci1 SMO Philips avent natural olan başlıkları da 0+ yeni doğan 3 + var ve 6+ var 2 delik 3 delik diye gidiyor benim kızım 7 ayşık 6+ kullanıyorum 3 tane deliği var sizde 0+ alabilirsiniz anne göğüs ıcuyla aynı ve ayırt edemiyolar