Merhabalar bebeğim 5 ay 2 günlük, 36+6 da dogdu. 2 gün önce doktora gotürdüm sünnet yaptiracaktım ancak erken dogum oldugu için yumurtalıklarında sıvi varmiş 1 yaşına kadar sıvı yok olabilirmiş ancak o zaman sünnet yapsanız daha iyi olur dedi. böyle bir durum yaşayan varmı acaba?