Yenibirsayfa Faziss kronik bir rahatsızlıgınız var mı. Veya yaş nedeni veya meslekle alakalı. Hangisi bilemicem cıkmadı bize henuz
Gamzosgamzos Faziss banada çıktı 22 yaşındayım çalışmıyorum çok şükür kronik hastaligimda yok saliya randevu aldım olacağım aşımı inşaAllah bende çok şaşırdım nasıl ciktigina
mylittlesunshine Faziss sanırım Alman aşısı olacaksınız, doktorunuza danıştınız mı bi sakıncası var mı acaba ben de merak ediyorum da
Faziss Yenibirsayfa çok şükür rahatsızlıgım yok bende tesadüfen tıklamıştım aşı için çıktıgını gördüm
gozde111 Ben hem çalışıyorum hem emziryorum hala bana çıkmadı cıksada hemen olsam aşımı diye bekliyorum
Faziss mylittlesunshine evet Alman aşısı olacagım inşallah teredütteyim doktorlar olabilirsiniz diyorlar hayırlısı bakalım inşallah olurum :) ç
BurcuBrc Ben olmadan döndüm doğru düzgün açıklama yok 8 saat emzirme dediler bende olmadim. İyice araştırmak lazım çok fazla denenmedi emziren ya da hamilelerde o yüzden erteledim
GUZGUZELI BurcuBrc birçok doktora sordum çok araştırdım hepsi alanında uzman ve bebeğimin uzman doktoruna da sordum aşı olabilirsin dedi hatta mutlaka ol dedi. Canlı aşı olmadığı için hiçbir sorun teşkil etmez dedi randevu aldım hemen olucak haftayay
ozlem21240493 Faziss ben yurtdışında yaşıyorum emzirirken oldum aşının iki dozunuda hiç bi problem olmadı çok şükür
GUZGUZELI Faziss bana da çıktı dün buraya post açtım sizin gibi ama kimse cvp vermedi bana. Kamu personeliyim memur olduğum için çıktı belki de diyordum ama emzirdigim için de olabilir 🤷🏼♀️ emzirenler aşı olabilir bu arada
Arhan-Tansu GUZGUZELI bende havalimanında yer hostesiyim banada cıkmış aşı oğlum 13 aylık emziriyorum acaba olabilirmiyim kafam cok karışık
Faziss GUZGUZELI bende yarın için ranvdevu aldım inşallah hiç bişey olmaz bebegimde sadece anne sütü alıyor
GUZGUZELI BurcuBrc tabi ki aşı olmalısın özellikle ol zaten dedi asla zararı yok dedi birkaç doktora sordum
hayatbuiste Bu sıra aşılar ev hanımlarına çıkıyor bence 😁 Aşı olmayacağım ne olursa olsun. Covid geçirdik ailecek. Hiçbir şey olmadı Allahıma şükür.