İnş nasip olursa 1 hafta sonra köye gidiyorum gelen giden çok oluyor ben böyle büyük fırın tepsilerinde kek kurabiye şerbetli irmik tatlısı falan yaparım ama hep tarife göre yuvarlak borcamda büyük fırın tepsilerinde göre ölçüyü nasıl ayarlamak gerekiyor misal iki katı mı herşeyi kabartma vanilin 2 paket mi yada 2 tepsi poğaça yapacağım 1 yemek kaşık kuru maya koyuyorum 2 tepsiye 2 kaşık ve 2 katı malzeme mi bilgi verirseniz çok faydalı olur benim için 😇