Oğlumu mamayla besledim uykusu düzeni sessiz ve sakin oluşu çok rahattı . Kızım anne sütü alıyor ama uykuya zor dalıyor ve sürekli kucakta . Biri 2,5 yaşında biri 3 aylık olunca resmen tükendim 😞 kızımı ayakta sallayarak uyutsam küçük mü acaba ? Sizin çocuklar 3 aylıkken nasıldı .