Canlar çok sevdiğim bir dostum kardeşim 6 yıldır çocuğu olmuyor.adeti 15 gün geçmiş. Bugün idrar testi yapmış. İlk tek çizgiymiş birkaç saat sonra çift çizgi olmuş. Çok umutlandı. Daha önceleri geciktiğinde test yaptığında hiç çift çizgi olmamış zaman geçince bile. Sizce hamile midir? Başına böyle bile gelip hamile olduğunu öğrenen varmı? Size sormam istedi benden cevap bekliyor