Fundyyy benim de bebeğimin doğumdan sonra daha hastanede tıkalıydı burnu ve aylarca öyle devam etti. Serum fizyolojik vermişlerdi hastanede, sadece birkaç damla sık dediler ama hem burnunu açmıyordu, hem de prospektüsünde çok veya yanlış kullanılırsa orta kulak iltihabı yaptığı yazıyordu o yüzden aspiratörle temizledim hep burnunu. Sadece bazen pisliği yumuşatmak için 1-2 damla serum sıkıyorum. Şimdi 7 aylığız hala çok sık tıkanıyor burnu. Ama ilk aylar gibi değil şükür. Aspiratör olarak nose frida kullanıyorum, burun içine girmediği için burnun içine çarpıp tahriş etmiyor, tavsiye ederim 👍🏻