Yesilimm Merhaba Anneler🌹 Bebeğiniz için lor peynir yaptınız mı? Ve peynir altı suyunu kullandınız mı? Nede kullandınız?
nazlieylul Çorbalarına koyuyorum ben arada lor da yaptım loru krem peynire çevirdim ama bn biraz sert oldu benimki