prensesannesi4 Kızlar kızım 13 aylık henüz hiç vermedim sma 3 numara veriyorum kim görse neden süt vermiyorsun artık büyüdü süt içmesi lazım diyor kafamı karıştırıyorlar sizce süt vermeye başlamalı mıyım ?
Dmt-01 prensesannesi4 bize Sağlıkocağındaki hemşire 1 yaşına girdiğinde artık süt verebilirsin demişti bende çocuk devam sütü veriyorum
Ikrazumra19 prensesannesi4 sut faydali birdey değil ki kansizlik istahsizlik yapiyor ben vermiyorum 3 yasind ave 14 ve aylik 14 aylik olan aptamil iciyor