kaansmom Merhaba kızlar oğlum 12 buçuk kilo civarında baldır kısmı etli fakat kilosunu göstermez . Migrostan sipariş vericem fakat 15 kilo yazıyor alt sınır sizce çokmu büyük gelir
eymenveuras kaansmom canım benim oğlum da 12 kilo civarı ve 6 numara prima kullanıyoruz biz. Bezde yazan kilolara hiç uymadı benim iki çocuğum da.
OzlemAlisa kaansmom biz yeni sleepy kullanıyoruz bana diğer bezlere gore ( minies, baby turco) daha ufak geldi. Minieste4+ sleepyde 5 aldm. Kizim 10 bucuk kilo
yuksekipek kaansmom büyük gelebilir bi ihtimal sleepynin kaliplari guzel cunku 2,5 yasinda yegenim 19 kilo hala 5 numara kullaniyor 🤣
Edafiko Çocuktan çocuga değişir mi bilmiyorum ama benim oğlum 10500 6 large kullanıyorum sıkıyor bol bağlasan kucakta gezerken kayıyor bu bez anlamadım bende sokıntı var galiba
Wolverine Edafiko bebekten bebeğe değişiyor ya Ablamın oğlu ile benim oğlum aynı kiloda 6 numara biz kullanıyoruz sleepy ama onun oğlana büyük geliyor. Bacak popo yok bebiste hiç mesela
Gin kaansmom kızım 13 kilo, 6 numara kullanıyoruz biz sleepy külot bezini. Lastik kısmı sıkabilir beş numarada. Normal bezi bilmiyorum ama.
theAna kaansmom sleppy naturalin kalıpları dar oluyor lastik izi de yapabiliyor. 6 almanız iyi olur o yüzden. Ben üstündeki yazan kiloları dikkate almadım hiç.
Tatlim kaansmom ben bebeğim 9 aylık olduğundan beri 6 numara sleepy kullaniyorum fakat bebeğim iri. 12 kilo için 5+ onerebilirim