Gunel99 Bebegım meme tutmuyor nasıl aslıdıra bılırım? Mama yıyor bıde sutu sagıp verdıgımde yıyor emmiıyor sütümde cok az
Mys01-01 Gunel99 emmiyor diye hemen bıberon vermeyin benımkıde aynı inatlaşıyor ama uğraşarak hep verıyorum saçmayı bıraktım zaten az sütüm önce emzirip sonra mama verıyorum ben biberonda chıcco aldım bu yuvarlak uçlu degıl yassı meme gibi olandan cnm birde benım hastane hemşirem cok iyiydi insagramdan yazarsan cevap verır nazankaya78 adresi
2021annesi Gunel99 bende 40 indan sonra alistirdim emmeye anneme gittim sakin kafayla sakin insanlarla mama verme saatim gelince memeyi azcik sikip dudak cevresine sutu degirdim acmadi agzini zorladim basti bagligi sonra yengem aldi elimden sakinlestirdi bidaha denedim. Bu sekilde bi kac defa deneyince o gun tuttu. Bidaha birakmadi. Ay ac kalacak diye biberonu verip kafasini karistirmadim. 1 2 gun varsin az gelsin sut sonra bi duzene.girdi hep dua ettim yengeme suan 5.ayimiza gircez.
Deletedmom5284 Mys01-01 bende emzirme danışmanı ile dört aylıkta emzirmeye döndürdüm çok zordu yaa ama oldu 😻 şimdi 10 buçuk aylık 16 gün oldu sütten kestim 😂 meme reddiyle tekrar uğraşamam bu kez
iamthed Mamanın tadını seviyorsa memenize 1-2 damla mama damlatıp emzirmeye çalışın. Eğer ilgisini çekiyorsa boynunuza uzun bir kolye takın, onunla oynarken emer
Mys01-01 Gunel99 iyi yaptınız e bebek mağazalarında da var ben ordan aldım ilk kızımada onu kullandım bunda da cok iyi oluyor hem gaz olayı olmuyor
Gunel99 2021annesi benımkı tutuyo 5 dk emıyor sonra bırakıyo tutmuyo daha acaba durumum az ondanmı yapıyor anlamıyorumkı
Mys01-01 Deletedmom5284 çok iyi yapmışsınız vallahı bende süt olsa cocuk emecek ama yok olanı cekıyor çekşyor hırpalıyor en son baslıyor ağlamaya mama ek verıyorum 🥺