2016 Mart doğumlu anasınıfına yollayacağım çünkü en başta sebep korona, bu yılda okul açıl kapan olursa birşey öğrenemeyecek, 1.sınıfta şuan kızımın hiç arkadaşı yok en azından anasınıfında biraz sosyallaşir erkenden bunaltmaya gerek yok seneye 1.Sınıfa gider inşallah