Merhaba sevgili anneler,bebeğim 10 gün sonra 3 aylık olacak.Ellerini ortada birleştiriyor ağzına götürüyor,saçlarını kulaklarını çekiyor ama,bir oyuncak nesne vs gördüğünde çok heyecanlanmasına hala elleriyle tutmaya çalışmıyor uzatmıyor ellerini.Sizin bebekleriniz ne zaman elleriyle nesneleri tutmaya uzandı,ben acele mi ediyorum yoksa benimki geç mi kaldı?