Anneler merhaba. 3 ay 29 günlük Bebeğim şuan sadece mama alıyor sağlık ocağında ki hemşiremiz süt almıyorsa ek gıdaya hafiften başla kaşık maması yada yoğurt dedi ama nasıl vereceğim önce yoğurt mu kaşık maması mı bilemiyorum. Bide tattır meyve sebzeleri diyenler oldu alışması içinmiş. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz internette net bir bilgiye erişemiyorum doktor radevumuza da 10 günden fazla var 🤷♀️