Merhabalar bebegim 9 aylik, 6 ayliktan beri mama sandalyesi ve yurutece koydugum zaman kendisini geriyir skiyo ter bosaltiyor aglama yok ama sanki yukseklik korkusu varmis gibi tuhaf tuhaf harketleri var bende korkmaya basladim acaba bi hastaligi var diye boyle yasayan arkadaslar var mi