Zeyd-sevilay çok geçmiş olsun yaa tez vakitte atar inşallah 🙏🏼 🍀
Bizim de uzamış sarılık vardı 3 4 ayına kadar cildi sarı kaldı oğlumun.. Ama değerler yüksek değildi ilk 18di sonra 15 12 diye indi.. Doktor inişe geçtiği için ışın vermedi sadece emzir, mama ver falan dedi 🙄
Anne sütüme bağlı sarılık da olabiliyomuş bizde ona da baktılar ama öyle bişey çıkmadı, çıksaydı 2 gün emzirmeden sadece mamayla beslemek gerekiyomuş 🤔