Merhaba çok geçmiş olsun bende 13 Mart’a Doğum yaptım bizde aynıyız bepantol sudokrem Arko vs sürüyorum ama geçmiyor doktor dün bir krem verdi o da pek etki yapmadı ilk oğlumda hiç yaşamadım ama bu sefer oldu canı da yanıyor inşaallah tez vakitte evlatlarımızın pişiği geçer 🙏🏻