Ruyaninannesi Henüz 40ım çıkmadı ama kendimi çok rahatsız hissediyorum ağdaya gitmek istiyorum siz ne zaman gittiniz ve dikişlere zarar verir mi acaba?
bjkbb Ruyaninannesi ben kirkim çıkar çıkmaz gittim bir problem yaşamadm dikiş yerini hassasiyet göstererek almıştı kuaförüm. O zamana kadar baya dikiş yeri iyileşiyor zaten genelde
Ysg0 Ruyaninannesi 3 ay 19 gün sonra yani bugün yaptırdım bi rahatladım ki anlatamam :) dikiş yerim hiç acımadı çok şükür, jilet yapmak zorunda kalmıştım o yüzden biraz canım acıdı 😂
Erva2010 Ruyaninannesi kırkım çıkınca yaptım biraz ağrı oldu ama bir şey olmadı açıkçası yaptırabilirsin 😊
Pinky35 Yaklaşık 2 ay sonra , dikişlere birşey olmadı ama ağrıyor yani. Bence biraz daha beklemelisiniz😊
Ruyaninannesi Pinky35 jilet e dönmek istemiyorum sonra agdaya geçince felaket acıyo 🙈 2 ay nasıl dayanarim bilemedim mm😌
bjkbb Ruyaninannesi yani kırk kontrolüne gidecekseniz eğer doktorunuza sorun isterseniz dikişlerinizin durumuna göre o daha doğru kararı verir. Bnde öyleyim az uzasa hemen huylanıyorum
Ruyaninannesi Ysg0 işte bende o acıdan korkuyorum 😁 size doktor mu yasaklamıştı hemen ağda yaptırma diye yoksa bu kadar beklemek sizin mi tercihinizdi?
durucinar 4ay sonra gittim dikişlerin olduğu yeri zaten hissetmiyordum (2.sezeryanimdi ) doktoruma sormuştum çünkü dikislerimde iltihap vardı