Ali123 benim bebeğim de 7 aylık, mesela babasıyla veya ananesiyle bi süre beni görmeden vakit geçirdikten sonra beni görünce gülüyor ve heyecanlanıp atılıyor, oradan anlayabiliyorum tanıdığını ve sevindiğini. Aynı şekilde sabah uyanınca ilk günaydın vs dediğimde görünce duyunca, çok seviniyor gülüyor, öyle de anlayabiliyorum