Bebeğim ben odadan çıkınca ağlamaya başlıyor 7 ay 23 günlük babası olsun yanında kuzenleri olsun hiç fark etmiyor ben odadan çıkınca bas bas bağırıyor ağlıyor illa beni istiyor , yemek yemek , yemek yapmak hak getire su içmeye gitsem şükür ediyorum . Geçici bir süreç mi acaba , ne yapmam gerek 😑?