ToprakandMom kubosunatlasi evet aldım kumaşı çok güzel gerçekten. 10 gün kaldı doğum gününe oğlumun. Sabırsızlanıyorum🥰
Prensannesiiiii ToprakandMom yaa maşallah cok cok cok güzel bende bayıldım kıyafetınee🤩🤩🤩nice mutlu yılları olsun oğlunuzun 🥰😊💃🏻
Leman01 tostosoglum [url=https://www.hizliresim.com/l2x6bx5][img]https://i.hizliresim.com/l2x6bx5.jpeg[/img][/url]
SweetPaw tostosoglum bir tane klasik pantolon gömlek papyonlu bir takim almıştım. Birde konsepti Mickey mouse olarak secmistik ona uygun bir kostüm yaptirmistim. Pasta patlatmayi vs o kostümle yaptı.