Merhabalar. Eşime iş yerinden hediye momento kart verilmiş. 600 TL bakiyesi vardı. Oğluma Morhipo dan ayakkabı aldım. Büyük geldi iade için geri gönderdim. 8 Haziran da iade ulaştı. Dün paranın hesaba yattığına dair mail geldi. Ancak bakiye sorguladığımızda hala para yatmamış görünüyor. Kullanan var mı aranızda kaç günde para geri yatıyor ?