Merhaba Arkadaşlar ,
oğlum bir yaşında , maxi xari arabamız var ama o kadar ağır ve hantal ki puset tip bir araba alayın dedim Pierre cardin capsule aldım lakin çok ufak geldi gözüme, iade edeceğim
önersi olan var mı ? Biraz daha konforlu ve büyük bir araba istiyorum