Selam güzel anneler. 20 günlük taze ve tecrübesiz bir anneyim. Oğlum doğduktan 1 hafta sonra ıkınmaya başladı ve son 34-5 gündür daha da sıklaştı. Gaz çıkarıyor tuvaletini yapıyor. Yine de ıkınıyor deli gibi kasıyor kendini uykusundan uyanıyor ıkınırken. Çaresizce izliyorum kıpkırmızı oluyor yüzü. Ve 2 gündür uykusu çok az sürekli aranıyor göğsüme alıyorum iki emiyor yine uyuyor dalsın diyorum yatırayım anında açıyor gözleri yine aranıyor yine meme veriyorum, doymuyor mu anlamıyorum yalancı emziğide kabul etmiyor. Başına gelen vardır mutlaka yazarsanız sevinirim. 🤦🏼♀️