Kızlar az önce internette TEFalın ürünlerine bakıyordum. Düdüklü tencere yorumlarını okuyayım bi dedim. Tencerenin kapağında beyaz bölüm var ya hanı. Pişirme programlarını falan ayarladıgımız. O bölüme su değmemesi lazımmıs. Ve her kullanım sonrası sökülüp takılması gerekmıs. Ben 3 senedir su ile yıkıyordum. Sizlerde çıkarıyor musunuz o aparatı 😢 su an canım sukıldı. Bozulursa çok üzülürüm.