QueenOfDisaster Merhaba kızlar oğlum 7 ay 3 günlük. Tadimlari hemen hemen bitirdik Bu aylarda bebeklerinize ek gıda olarak neler veriyorsunuz ? Kaç öğün veriyorsunuz. Sevdiğiniz tarifler varsa yazabilirsiniz Birbirimize fikir olur
Mlke301020 QueenOfDisaster et suyu soğan sebzelerle yemek yapıyorum . Brokoli ,karnabahar, salatalık ,mısır unundan kuymak her çeşit unu muhallebiyi deniyorum pankekler veriyorum. Cevizli keçiboynuzu unlu puding bilmiyorum valla ayına uyan her şeyden yapmaya çalışıyorum
Mlke301020 QueenOfDisaster öğün olarak 3 öğün veriyorum ama çok yemiyor zaten yaptığı. Hiçbir şeyi tam bitirmedi şimdiye kadar. Tarifte ya netten bakıyorum ya da kitaplar var onlardan. Aklımda tarif yok hiç
Ahkalbim QueenOfDisaster domatesli zeytin yağlı tel şehriye çorbası ,sebzeli kuru tarhana,sade yumurta sarısı bazen içine labne peynir, bisküvi ,zeytin yağı ,pekmez çok az, muz ,elma , şeftali genelde 3 öğün .
Mlke301020 QueenOfDisaster yok canım minik koparıp damaklarının arasına sıkıştırıyorum çiğniyor kendisi yutuyor