NaimeYilmaz Merhaba, çocuğunun ayağı her terlikten yara olan var mı? Şunu kullandım yara olmadı dediğiniz bir ürün var mı?
NaimeYilmaz Laden Baktım da fiyatını görünce bir annelere danışmak istedim. Gezerin o tarz terliğini aldım ama yara yaptı maalesef.
sedaykn NaimeYilmaz Benim kızımın da ayağını Crocs yara yaptı. 🤷🏼♀️ Herkes çok memnun ama anlamadım 😔
Uzaymekiii sedaykn benim kızımın da ayağını yara yaptı🤷🏻♀️ Biz de superfit terliklerden memnunuz hem tabanı çok güzel hem de benim kızımın ayağının üstü etli olduğu için genelde sıkıyo tüm terlikler ama bunlar ayarlamalı olduğu için sorun olmuyo
Laden NaimeYilmaz ayak üstleri tombikse crocs önermem şahsen. Topuğa dayanıp önü boş kalıyor. Bende iki kez giydirebildim hiç rahat edemedi. Vicco mantar tabanlı sandaletlerinden aldım terlik gibi onu giydiriyorum. Mantar tabanlı olanlar bana göre en rahatı. Bir de giy çık olarak igorları tavsiye ederim fakat kafes gibi modeli olanları. Onlarda yara yapmıyor
sedaykn Laden Onlar Sahara yptı diyen anne çok. Fiyatları da az değil ki alıp denemek için çok zor karar ☺️
Laden sedaykn igorların tobby modelini almıştım berbattı iade ettim. Hayatımda gördüğüm en saçma kalıptı. Bu kafes gibi olan modelin adını bilmiyorum ama onlar harika çıktı. Memnun kaldığım içinde önermek istedim ama haklısınız. Denenecek gibi değil fiyatları☺️
sedaykn Laden Ben de bunu beğenmiştim ama yorumlarda acıttı diye vazgeçtim. Ne yapcam hiç bilmiyorum. Ne zormuş 😂