Bugün tam 5 aylığız aşıya gittik. Her zaman kontrole gittiğimiz bir doktor var ancak çok uzak kalıyor o da aynı hastanenin bize daha yakın başka bir şubesini önerdi. Aynı yerde ölçülüp tartılmadığından mı bilmiyorum ama 2 hafta öncesine göre sadece 50g almış gözüküyor, boyu yarım cm uzamış. Kilo alımı yavaşlayacak ama bu çok az 😔 sütüm var ama tek göğüsle doymuyor 3-4 saatte bire düştü emme sıklığımız iki göğüsü de bitiriyor. Emdikten sonrw keyfi yerine geliyor bezimizde çişler oluyor kaka 2-3 günde bir yapıyor vs vs kısacası bana doymadığını düşündürecek hiçbir şey yok aslında ama acaba bu süt az mı geliyor 😔 tek göğsü 5 dk civarında boşaltıyor artık iki göğüs toplamda 10 dk emiyor. Artık daha büyük daha çabuk bitiriyor diyordum ama içime kurt düştü. Tecrübeli anneler ne yapsam sağsam mı acaba 1 veya 2 saat geçince çok mu. Ara veriyoruz? 😔