Reyna Saricizgilibeyazev adayı seçiyorum 😂 1 oğlum var adı Ata kızım olsa kesinlikle Ada koyarım bende
Alminamom Saricizgilibeyazev ada ismini çok istedim esim istemedi sevdiğim içinde bana çok guzel geliyor