Hayal6190 Hanımlar.. bebeklerınıze hangi mamayı kullanıyorsunuz. Hangısınden memnunsunuz?? Bız bebelac kullanıyoruz ama cocukta asırı kusma yaptı. Doktor mamayı değişmemi istedi.. sizlerden fikir yardımı istiyorum..
Meacser Hayal6190 biz her markayı denedik sma içti ama 50 ml demin fazla içmiyordu, kuzenim humana kullanmış bizde denedik ve 200 ü içince şok geçirdim. Çocuğum aç yaşıyormuş. İmjan buldukça deneyin bebekler mama seçiyor
TheBaby Hayal6190 Aptamil AR kusmaya kesin çözüm. Araştırın. Mutlaka almak isteyeceksiniz. Reflüden kusuyor genelde bebekler. Bu mamada reflüye özel ürwtilmiş
Hayal6190 TheBaby peki sadece bu dediğiniz mamayı mı kullancam sadece. Yoksa bir sefer bundan bir sefer normal mamadan mı.. ??
Gamzeemm Ogluma 1 yasina kadar kullandik SMa gayet memnundum ama bunu birazda bebeginiz belirliyor ben 3 4 mama degistirdikten sonra sma da kaldim kimi kabiz kimi ishal kimi gaz yapiyor deneyerek bulursunuz.
Elifyaban @Mehtapguness# bizide kabız yaptı suan bizde bebelac golf nutricare kolik bebekler İcin olanını kullanıuıruz
Elifyaban Bizde bebelac gold nutricare kolik bebekler İcin olanını kullanıyoruz sma ishal aptamil kabız yaptı ama doktorum evolvia yı da cok oneriyor kızım kolik olmasaydı evolvia kullanacaktık
Mesut_ve_annesi_63 Aynı şekilde bende Bebelac veriyordum anında kusuyordu sevmiyordu aptamil veriyorum kusmuyor ve içmeyi seviyor cnm
HamzaSiracveBen Biz cogu mamayı denedik en cok içirebildiğim hipp combiotic smilac ve bir yasından sonra aptamil
Oznr11 Hayal6190 bende hipp organic combiotic kullanıyordum icmemeye basladi bebelac gold aldım ondada ayni
TheBaby Hayal6190 Tedavi amaçlı 2 kutu kullanıp normal mamayı denersiniz sonrasında. Yine kusarsa eğer hep bu mamaya devam ediliyor. Kilo alımında falan bi sorun çıkarmıyor.