boncukhaniminannesi Gozde85 bende 1 sene önce geçirdim canım pazartesiye randevu aldım olucam ama bir arkadaşımın ailesi geçirdi onlarada sıra geldi ve oldular birşey olmadı extra teyzem de seninle aynı sürede geçirdi oda Çarşamba günü ilk doz oldu
Ali_Han20 Gozde85 ablam oldu sıkıntı olmadı coronayı çok zor geçirdi aşı sırası gelir gelmez biontek aşısını oldu