Kızlar çocuk doktorumuz bugün bana dediki alerji mamasını yemiyorsa. 1 ölçek normal mamadan içine kat yedir. Kafam karıştı. Bir çocukta süt alerjisi varsa normal mama ile alerjik mamayı karıştırıp vermek kötü bir etki yaratmaz mı? Küçük çocuk bile bunu anlar yani😅 Sonuçta diğerinde süt ürünleri var.
Doktora göre alerji ama bana ve diğer doktorlara göre değil. Bile bile sordum. Yemiyor mamayı diye. Haa birde 4 ay kullan sonra geçer diyo 🙄sırf mama kotasını doldurmak için yanlış teşhisi koydu. Şikayet edecem!! Bende doktoru denemek için bugün yine gittim anladım yani. Paramızla rezil oluyoruz sizlerde dikkat edin olmayan şeyin teşhisini koyuyorlar. Devlet doktorlarına güvenin! Özeller herşeyi paraya dökmüş kendi satış yapmaları gereken ilaçları dayama peşinde!!