Merhaba arkadaşlar kızım 4 ay 1 haftalık 4 ay alışı için gittiğimizde bize eskisi gibi kilo almadığını olduğu yerde kilosunun durduğunu söyledi doktorumuz eskiden ayda 1 kilo alırdı artık ayda 300 gram alır oldu 1 göğsümü emiyor sadece artık büyüyor sütüm yetersiz kalmaya başladı daha önceleri çok paylaştım ama bi türlü olmadı biberona hala alışmadı mama yemiyor tek anne sütü böyle bebeğimin kan şekeri düşeceğini söylüyor doktorum başka türlü nasıl bekleyebilirim kilosu nasıl aldırabilirim mama haricinde