Ndmdmr doğduğundan beri ortalama 2 saatte bir emziriyordum. Şu an 7 aylık, şu an özellikle saate bakmıyorum ama hala gece gündüz 2 saatte bir kendisi meme diye ağlıyor, emziriyorum. Çok alıştı sanırım bu düzene, alarm gibi her iki saatte bir meme istiyor 🤷🏻♀️