Leyla2763
Kuzum ben o aylarda hep denedim desteksiz uyutmayı ama olmadı. Ağladı, ağlatmadım ısrar etmedim. Tam 6 aylıktı bir gün, iyice uykusu geldiğinde yatağına koydum, uyku arkadaşı ve emziğini verdim. Okşadım çıktım odadan. Bir süre sonra mızladı, aldım kucağıma avutup tekrar koydum, arkadaşına sarılttım yan çevirip pışpışladım öyle uyudu. Daha sonraki günler hiç pışpışlamadım, yatağına bıraktım, bir kez gelip okşadım sonra uyudu, diğer günler hiç gitmeme gerek kalmadı, yatırır yatırmaz arkadaşına sarılıyordu hemen yan dönüp kendisi, 2 dk içinde kendiliğinden uyuyordu. İyice uykusunun gelmesini beklemek dışında özel olarak bir şey yapmadım, yani biraz da çocuğun hazır olması gerek, 4 aylık bebek hala anneyi anne kokusunu isteyebilir uyumak için.. 7 aylıkken düzenimiz bozuldu, ataktandı heralde, sonra tekrar düzeldi. Şimdi diş çıkarıyor çıkmak üzere ve bu yüzden yine sallamaya geri döndüm ben malesef, 2 haftadır sallıyorum. 😔 Siz uyku arkadaşını bi deneyin isterseniz ve önce saatleri düzenlemek yerine yatağına alıştırmak için sadece çook uykusu geldiğinde koyun yatağına. ❤️🙏🏻 Ama 4 ay biraz erken olabilir dediğim gibi