Denizpoyrazz Kizlar 3 aydır adetim çok düzensiz. Hep erken geliyor 20 günde 15 günde 1 gibi. Bu ay 2.3 gün gecikti. Sizce test için beklemelimi yoksa yapmalimiyim?
masal_momm Denizpoyrazz benim bebeğim 4 aylık geçen ay hiç olmadım bu ay oldum ödüm koptu hamileyim diye ama çok şükür oldum yanı
Zelisblt Denizpoyrazz yani kendinizden eminseniz, adetinzde düzensizmiş 2 3 gecikme nomrl Bnce. İçiniz rahat edecekse yapın tabii
Kardi_13 Denizpoyrazz bence çok normal benim kızım 8 buçuk aylık 3 ay düzenli geldi sonra hep 3 5 gungecti hatta ara sıra 10 gün geçiyor ve başlıyor normal bence