kucukprensinannesi Emzirmeye alıyorum emmiyor uyutmaya çalışıyorum uyumuyor kendi kendine yatınca diğer bebekler gibi oyalanmak etrafa bakınmak zaten yok çıldırcam artık bu saat oldu kahvaltı yapamadım daha şaka gibi 😔🤷🏻♀️
TinkyWinky kucukprensinannesi dur dur çıldırma bacım hepimiz öyleydik 🥲daha yolun başındasın dirayetli ol önünde upuzun yol var ☺️
Dilanbozkurt kucukprensinannesi canım sana yemin ederim kahvaltı yapmak için akşam yedide eşimin gelmesini beklerdim. Şu an 81 günlük biraz gevşedi. Ama hala asla birlikte yemek yiyemeyiz eşim akşam gelir yemeğini yer alır onu doyurur uyutur ben yemek yerim duş yaparım. Öyle zordu ki senin gönülden anlıyorum.
kucukprensinannesi TinkyWinky sebebini bulmak istiyorum ya sadece kendide böyle daha huzursuz olup sinirleniyor ağlıyor oyüzden ybk2019
TinkyWinky kucukprensinannesi sebebi daha çok küçük, dış dünyaya adapte oluyor gazı oluyor en güvendiği sizi istiyor sürekli .Tek bakıyorsanız destek alın en azından siz bebeyle ilgilenirken yemeğinizi yapar evi temizler ☺️Siz de dinlenmiş olursunuz
Yigitin__annesi kucukprensinannesi gazı olabilir tuvaletini yapabiliyor mu büyüğünü dus aldırabilirsiniz yaglayin rahatlatin kuzucugu
Nlfrszn kucukprensinannesi bı sebebı yok maalesef herkesın dedıgı gıbı cocuktur aglar bıde her ay atak zamanları oluyor anlamsız aglama benımkı 5ay oldu bazen 30gün içinde 20gün uykusuzluk cekıyorum cok agladım cok yardım eden kımsede olmayınca artık yuruse derdını anlatsa dıorum🥲
Koala06 kucukprensinannesi 57 günlük benimki de dün bende öyleydim akşam 5 de ilk lokmamı koydum ağzıma😕
Atahannnn kucukprensinannesi al benden de o kadar daha 36 günlük bir kıyamet anlatamam savaş çıkıyor evde her gün ne yapacağımı bilmiyorum artık kendi bakımımı geçtim ev perişan koca yemek bekler ütü bekler nasıl sakinleştireceğim bilmiyorum 😭😭😭
lilosbebek kucukprensinannesi zamanla düzene giriyor buradaki herkes aynıdır o aylarda eminim gazı olabilir bu arada bebeğinizin
Ecre41 kucukprensinannesi ahh bende bende 37 gunluguz ne uyumak biliyo ne durmakk 🤦♀️ ve benim 19 aylik ilgilenmem gereken bi kizim daha var tek duam zaman cabuk gecsin hergun aglamaktan harap oldum piskolojim yerlebir 😖
kucukprensinannesi Ecre41 ağlamaktan istemiyorum yeterince stres içindeyim zaten birde sütüm kesilmemesi içib
Mehruyan Birini gerçekten sevmek ne demekmiş onu anlıyoruz aslında. İnsan yemekten de uykudan da geçebiliyor yavrusu için. Hepimiz için zor zamanlar ama sabredin geçecek. Mükafatı cennet olan annelik bu nasıl kolay olmasını bekleyebiliriz 🌸
kucukprensinannesi Leyla2763 ev telaşı içindeyim ben birde hava güzelse siz biraz çıkıp gezdirmeyi deneseniz malesef benim öyle bi imkanım yok
Damla29 kucukprensinannesi hala kahvaltı yapamadım sakin olun düzelicek daha yolun basındasınız 9 aylık oğlum gece uyumadı dişten ve sabah 11 de uyandı suan hala onu bekliyorum ilk uykusuna yattı ve yemek yemek için oturdum bekliyorum sabırlı olun bu günler geçiçek oh diceksniz