15 aylık oğlum var geçen hafta 4 azı dış çıkardı çok azıcık mızmızlık oldu o kadar. Sımdı baktım köpek dıslerı de gelmek üzere ama çocuk resmen huy degıstırdı sabahtan akşama kadar hıc durmadan ağlıyor sadece tetagıl verebılıyorum calpolu kusuyor çünkü. Ne yapacağımı şaşırdım bu kadar zor muydu bu köpek dıslerı ya 😭😭😭😭😭