Annepandaa Arkadaşlar başlıktada yazdığım gibi emzirirken birşeyler yiyip içiyormusunuz. Yenmez diyen çok var , enerji harcıyorsun yenebilir diyen var. Misal çok susayıp su içesim var tereddüt ediyorum. Varmı fikri olan .
Koala06 Annepandaa Emzirirken birşey yiyip içilmez bebeğin boğazına süt durur der büyükler. Ama ben inanmıyorum çünkü bebek durmadığı için mecbur yiyorum özellikle akşam yemeğe oturduğumda ağlıyor bende hem emzirip hem yiyorum bence birşry olmaz sanmam
Yorgun-ana Annepandaa su tabiki iç ben çocuğun gözüne yüzüne dökülür diye yemiyorum zaten büyüdü artık az emiyor
Annepandaa Bikedibikizannesi diyolar ki yediklerimiz direk bebeğe gidermiş boğulurmuş felan. Çok saçma aslında. Yediğimiz önce midemize gidiyor sindirilip süt kanallarına diye yolculuk devam ediyor. Belki doktorundan duyan vardır diye sormak istedim.
Kubra003 Ben bir şeyler yemiyrum ama emzirirken hep susarım su iciyrm ama içilmez deniliyo artık ne kadar doğru bende bilmiyrm cnm
Bikedibikizannesi Annepandaa hiç böyle bir şey duymadım açıkcası çokta saçma geldi. Her söyleneni kafamıza takmayalım bence yoksa bu süreç çekilmez oluyor
Beyzza Ben yemek masanına oturup bebeğimine emzirirdim çünkü saatlerce emerdi tek sorun dökmeden yemek ona dikkat ettikten sonra bişey olmaz
NazliHilal Annepandaa ikinci Bebeğim, hep yedim çocuklara da bir şey olmadı :) batıl inanış bence bu. Özellikle su içmeden durulmaz ki insanın içi çekiliyor. Yemek saatinde de ağlarsa emzirirken yemeğimi yemeye devam ediyorum
Yakamoz__00 Kucakta emiyor bn kahvaltı yapıyorum veya su içtiğim oluyor hep. Emmesi uzun sürüyor uyumasını beklesem çok geç oluyor. Uyuyunca da yemek dus alma vs yapıyorum
bambam333 Annepandaa aksine hemşire özellikle emzirirken su iç, içtiğin suyun süte dönüşmesi daha hızlı olur dedi. Ben artık özellikle emzirirken yanımda su bulundururum gece gündüz
iremezgi Annepandaa zaten bebeğim genelde kısa süre emdiği için bir şey yemiyorum ama su içtiğim veya bir şey uzattıklarında ağzıma attığım oluyor, hiçbir sakıncası olduğunu düşünmüyorum 🤷🏻♀️