kizlar korunmuyoruz. tam adet gunumde kahverengi lekelenmem geldi coookkk az ikinci gun hafif pembe oldu sonra yine acik kahverengiye döndü. bugun 3. gunu. normalde once kahverengi olur sonra kipkirmizi gelir. acaba ustune gorme mi yasayanlar yazabilir misiniz