Selam kızlar. Dışarıda tuvaleti geldiği zaman ne yapıyorsunuz? Katlanabilir lazımlık almayı düşündüm ama diyelim çarşının ortasında geldi ne işime yarayacak o durumda? İlla tenha bir yerde olmam lazım. Bir de çok uzun süre tutamıyor hele bu sıcakta su,süt,karpuz tükettiği için yarım saatte bir çişim geldi diyor. Az yapıyor gbi geliyor bana. Bu süre uzar mı herkesinki mi yeni öğrendiğinde sık sık gidiyor tuvalete? Yardımlarınız için teşekkürler,sevgiler 🥰💛