bu sosyal medya insanı böyle yapıyor biliyorum ve pek de dikkate almam ama konu bebeğim olunca duyarsız kalamadım ve kendimi kötü hissettim. bugün bir hesapta bir annenin bebeğinin haftalık menü listesini gördüm yok hurmalı muhallebi yok balık yok ne bileyim işte bir sürü kalem var hangi birini yazsam.
ama benim bebeğim 15 aylık ve HER sabah bol zeytin ve yerse kaşarlı patatesli omlet veya birkaç çay kaşığı haşlanmış yumurta yine yerse biraz kaşar bir iki çay kaşığı tahin pekmez ve yarım çay bardağı kefir. canı isterse yine azcık avokado. bazen de biraz krep. ama bunları çok az yani avokado belki haftada bir gün kaşar haftada üç gün. toplasan az yapıyor yani.
HER öğlen 2 badem ve yarım cevizli, yeteri kadar kuzu kıymalı, tarhana çorbası. neyse ki bunu her gün fiks yiyor seviyor.
akşamları da kendimize yaptığım pilav/bulgur/makarnadan çok az yemesi dışında ona özel yapılmış sebzeli etli bir yemek veya ona yapılmış bakliyat yemeği. balık ve tavuk yemez sadece kuzu kıyma.
yatmaya yakın da bir kase yoğurt.
sayınca çok şükür yiyor gibi ama tek düze. meyve yok sebzeli kekler pankekler vs sevmez. bebe bisküvisi mücverler pankek muhallebi meyveli irmikli karışım yemez. çilek kuru kayısı dışında meyve yemiyor e her gün de evde çilek olmuyor tabi haftada iki gün verebiliyorum. akşam yediği sebzenin türü değişmesi dışında her gün aynı şeyi yiyor. öğlen başka çorba yapamıyorum çünkü bi mercimek bi de tarhana yiyor. mercimeği bazı akşamlar yaptığımdan öğlene sadece yediği tarhana kalıyor.
çeşitli şeyler yememesi beni üzüyor. yine çok şükür diyeyim yediklerine.
ama yalnız olmadığımı bilmek istiyorum. 🙁
mücver, yumurtadan balon ekmek, muzlu cevizli pankek, bebe bisküvisi, bebek keki bunları hep denedim ara ara deniyorum ama sevdiremiyorum. meyveleri sevdiremiyorum bi bebek muz yemez mi ya.
var mı dertdaşlarım ?? 🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️